Jubiláló sorozat az élen
|
10. heti nézettségi adatok
Történelmi pillanatnak lehettek szem- és fültanúi az RTL Klub nézői múlt héten, szerdán ugyanis a hatezredik részéhez érkezett a Barátok közt, melyet a stáb – a szappanopera történetében először – dupla részekkel tett emlékezetessé. Az akció be is jött.
Az RTL Klub már hétfőn elkezdte promózni a szerdai, 6000. Barátok közt-részt, melyet a sorozat fennálása óta először dupla hosszúságban sugároztak. A nézők pedig szerették a meglepetést, a teljes lakosság körében a szerdai, jubileumi rész lett a hét legnézettebb műsora 1 698 ezer nézővel és 33,7% közönségaránnyal, a fiataloknál pedig a keddi (felvezető/prejubileumi) rész, amely megközelítőleg 675 ezer fiatalt ületett a tévé elé, az éppen tévét nézők 32,9%-át. Közönségarány tekintetében egyébként a fiataloknál is szerdai adás diadalmaskodott a héten 33,1%-kal, de a hétfői részen kívül (SHR 29,3%) minden epizód harminc százalék feletti nézőt vonzott ebben a korosztályban, és a teljes lakosságban is harminc százalék körüli nézettséggel futott egész héten a több mint tíz év után is töretlenül népszerű sorozat.
 
A 18-49-es korosztályban egyébként a Bk előtti és a sorozatot követő műsorok is taroltak, így a többi csatornának múlt héten esélye sem volt az RTL Klubbal szemben. Egyedül a TV2 Megasztárja nyerte meg a fiataloknál a saját sávját szemben az RTL Klubon futó krimisorozatokkal, de ez összesítésben csak egy kilencedik helyet ért a TV2 tehetségkutatójának (SHR 27,3%), amit két másik TV2-es műsor, a Napló és vasárnap este vetített Mr. Bean nyaral című film is megelőzött a rangsorban. Ám Mr. Beannek nem sikerült a hét legnézettebb filmje címet megszereznie, a konkurencia gondoskodott a bukásáról. Bean az első harminc percben még vezetett az RTL Klubon ugyanekkor futó Ocean`s Thirteen előtt, majd a nézők átpártoltak inkább a kaszinós fiúkhoz, az Ocean`s Thirteent fokozatosan egyre növekvő nézettséget mutatott, míg Bean nyaralását mind kevesebben figyelték. A Mr. Bean után a TV2 képernyőjét elfoglaló Hajdú Péter is elbukott múlt héten a Heti Hetes ellen, Hajdú a nézők 12,6%-át tudta csak elcsábítani, míg a hetesek közel dupla annyit: 21.5%-os nézettséget hoztak a csatornájuknak. Ejtsünk egy szót a legutóbb taroló 1 perc és nyerszről is, Balázs vetélkedője mindkét korcsoportban a második helyen zárt, tehát megtartotta a kezdeti lendületét, és szép közönségarányokat produkált. A hét abszolút legnézettebb adása egyébként a pénteki volt. 
 
A teljes lakosság listáján kicsit jobban áll a TV2, mint a fiataloknál, olyannyira, hogy a Napló felért a dobogó harmadik fokára, a Bk és az 1 perc és nyersz mögé, a Megasztár pedig ebben a korosztályban is megszerezte a kilencedik helyet. Ritkán kerül fel a listára, de a főnyeremény összegét látva, nem meglepő, hogy a Skandináv lottósorsolás ott figyel a tizenharmadik helyen 19,8%-os közönségaránnyal (- a fiataloknál pedig a huszadikon). 
 
Az esték tekintetében az eredmény a következő a 18-49-es korosztályban: 1. RTL Klub (SHR 26,8%), 2. TV2 (SHR 17,2%), 3. Cool TV (SHR 6,9%), 4. Viasat 3 (SHR 5,8%), 5. m1 (SHR 4,9%), Film+ (SHR 3,8%). 
b.e.
2012.03.12
|
Új hozzászólás
Név: E-mail:
Hozzászólás:
Ismételd meg:


2014. október 31., péntek

Farkas
H
27
K
28
Sze
29
Cs
30
18:15
A megfigyelő
ír filmdráma, 2013
18:25
Nőj már fel, Tony Phillips!
amerikai vígjáték, 2013
18:40
Azok a csodálatos férfiak
angol-francia-olasz vígjáték, 1969
18:50
A Monsterous Holiday
amerikai animációs film, 2013
19:00
Sherlock Holmes
amerikai-angol-ausztrál kalandfilm, 2009
Létezik Magyarországon egészséges nemzeti öntudat
Csík János
(Origo)
Mi egy végtelenül gazdag nép vagyunk, csak kevesen tudjuk ezt kulturálisan valóban megélni. Interjú.
10
Nyilatkozat a tervezett távközlési adó kapcsán
Magyar startupok
(Facebook ? Bridge Budapest)
A szélessávú internetnek köszönhetően közel másfél ezer embernek adunk munkát, valamint visszük Magyarország jóhírét a világban.
15
14
Tagok: túl az 1 millión
Copyright © 2014
Ingyenes Műsorújság Kft. az Est Media Group tagja.