Jubiláló sorozat az élen
|
10. heti nézettségi adatok
Történelmi pillanatnak lehettek szem- és fültanúi az RTL Klub nézői múlt héten, szerdán ugyanis a hatezredik részéhez érkezett a Barátok közt, melyet a stáb – a szappanopera történetében először – dupla részekkel tett emlékezetessé. Az akció be is jött.
Az RTL Klub már hétfőn elkezdte promózni a szerdai, 6000. Barátok közt-részt, melyet a sorozat fennálása óta először dupla hosszúságban sugároztak. A nézők pedig szerették a meglepetést, a teljes lakosság körében a szerdai, jubileumi rész lett a hét legnézettebb műsora 1 698 ezer nézővel és 33,7% közönségaránnyal, a fiataloknál pedig a keddi (felvezető/prejubileumi) rész, amely megközelítőleg 675 ezer fiatalt ületett a tévé elé, az éppen tévét nézők 32,9%-át. Közönségarány tekintetében egyébként a fiataloknál is szerdai adás diadalmaskodott a héten 33,1%-kal, de a hétfői részen kívül (SHR 29,3%) minden epizód harminc százalék feletti nézőt vonzott ebben a korosztályban, és a teljes lakosságban is harminc százalék körüli nézettséggel futott egész héten a több mint tíz év után is töretlenül népszerű sorozat.
 
A 18-49-es korosztályban egyébként a Bk előtti és a sorozatot követő műsorok is taroltak, így a többi csatornának múlt héten esélye sem volt az RTL Klubbal szemben. Egyedül a TV2 Megasztárja nyerte meg a fiataloknál a saját sávját szemben az RTL Klubon futó krimisorozatokkal, de ez összesítésben csak egy kilencedik helyet ért a TV2 tehetségkutatójának (SHR 27,3%), amit két másik TV2-es műsor, a Napló és vasárnap este vetített Mr. Bean nyaral című film is megelőzött a rangsorban. Ám Mr. Beannek nem sikerült a hét legnézettebb filmje címet megszereznie, a konkurencia gondoskodott a bukásáról. Bean az első harminc percben még vezetett az RTL Klubon ugyanekkor futó Ocean`s Thirteen előtt, majd a nézők átpártoltak inkább a kaszinós fiúkhoz, az Ocean`s Thirteent fokozatosan egyre növekvő nézettséget mutatott, míg Bean nyaralását mind kevesebben figyelték. A Mr. Bean után a TV2 képernyőjét elfoglaló Hajdú Péter is elbukott múlt héten a Heti Hetes ellen, Hajdú a nézők 12,6%-át tudta csak elcsábítani, míg a hetesek közel dupla annyit: 21.5%-os nézettséget hoztak a csatornájuknak. Ejtsünk egy szót a legutóbb taroló 1 perc és nyerszről is, Balázs vetélkedője mindkét korcsoportban a második helyen zárt, tehát megtartotta a kezdeti lendületét, és szép közönségarányokat produkált. A hét abszolút legnézettebb adása egyébként a pénteki volt. 
 
A teljes lakosság listáján kicsit jobban áll a TV2, mint a fiataloknál, olyannyira, hogy a Napló felért a dobogó harmadik fokára, a Bk és az 1 perc és nyersz mögé, a Megasztár pedig ebben a korosztályban is megszerezte a kilencedik helyet. Ritkán kerül fel a listára, de a főnyeremény összegét látva, nem meglepő, hogy a Skandináv lottósorsolás ott figyel a tizenharmadik helyen 19,8%-os közönségaránnyal (- a fiataloknál pedig a huszadikon). 
 
Az esték tekintetében az eredmény a következő a 18-49-es korosztályban: 1. RTL Klub (SHR 26,8%), 2. TV2 (SHR 17,2%), 3. Cool TV (SHR 6,9%), 4. Viasat 3 (SHR 5,8%), 5. m1 (SHR 4,9%), Film+ (SHR 3,8%). 
b.e.
2012.03.12
|
Új hozzászólás
Név: E-mail:
Hozzászólás:
Ismételd meg:


2014. december 20., szombat

Teofil
H
15
K
16
Sze
17
Cs
18
P
19
18:40
Az utolsó ember
német filmdráma, 2014
18:45
Piedone Afrikában
német-olasz akcióvígjáték, 1978
18:50
A bébisitter
amerikai akcióvígjáték, 2011
18:55
Macska-jaj
jugoszláv-német-francia filmszatíra, 1998
A kiállítás a 19. század végi és 20. század eleji otthoni és hivatásszerű hazai vendéglátás tereit mutatja be egy városi skanzen jellegét öltve, elsősorban enteriőrökön keresztül.
Három elkeseredett, különböző korú nőt (Ónodi Eszter, Csákányi Eszter és Törőcsik Franciska) egy esős éjszakán egymás mellé sodor az élet.
Kell-e még elemezgetni egy bor árát?
Ripka Gergely
(Táncoló Medve)
Talán már túl vagyunk azon, hogy egy bornak az ára tarkón vágjon minket. Facepalmozó-szkeptikusok úgyis lesznek mindig, ahogy kíváncsi hedonisták és rajongók is.
Ákost látni és
Gerényi Gábor
(Midi)
Ákos hiába űz sportot már több mint húsz éve abból, hogy a végletekig megossza a közönséget és a kritikát: a dolog vége csak az lett, hogy nem sok gondolkodnivaló akad, ha az első számú magyar popcsillagot akarjuk megnevezni.
20
11
Tagok: túl az 1 millión
Copyright © 2014
Ingyenes Műsorújság Kft. az Est Media Group tagja.