Az RTL Klub új napi sorozatából egyelőre a TV2 profitált
|
7. heti nézettségi adatok
Hetek óta reklámozta az RTL Klub az Éjjel-nappal Budapest című, új napi sorozatát, ami aztán múlt hétfőn debütált. A VV Anikóval felturbózott, elsősorban fiatalokat megcélzó műsor az este hetes műsorsávot kapta meg, azt, amelyikben a TV2 Családi titkok című, ugyancsak fikciós relaity-je is látható.
Ami az egyiknek veszteség, az a másiknak nyereség – fogalmazhatnánk meg a múlt hét tanulságát egy mondatban, az RTL Klub sorozata ugyanis az első héten nem alkotott túl nagyot, ahogy tette azt például pár héttel ezelőtt a népszerűségét azóta is őrző A zöld íjász című amerikai sorozat, amelynek sikere váratlanul érhette még az RTL Klub programszerkesztőit is. Az Éjjel-nappal Budapesttel szemben mondjuk nem is voltak ilyen elvárások, az új napi szériát sokkal inkább a jelentős nézettséget csak az indulása után fél évvel hozó Barátok közthöz hasonlították.
 
Az Éjjel-nappal Budapest első részét hétfőn a fiatalok 21,7%-a látta (390 ezer néző), ami összesítésben a tizenegyedik helyre volt elég, a teljes lakosság listáján pedig tizenkettedik lett az első epizód, ami egyébként nem is rossz eredmény egy frissen indult sorozattól. Csakhogy az Éjjel-nappal Budapest az első adás után nem tudta tovább növelni a nézettségét, s ezzel a TV2 malmára hajtotta a vizet. A Családi titkok című dokureality ugyanis múlt héten a TV2 legnézettebb műsora lett, s az eddigi eredményein öt-hat helyezést javítva, feljött a hatodik helyre a fiataloknál, s az ötödikre a teljes lakosság körében. A TV2 sorozata a hét minden napján megnyerte a saját műsorsávját, elérve nagyjából azt a nézettséget, amit a pár hónapja szintén este héttől vetített A gyanú árnyékában is hozott az RTL Klubon. A Családi titkok legnézettebb adása mindkét korosztályban a szerdai epizód volt, melyet a fiatalok 26,8%-a (474 ezer néző), a teljes lakosságnak pedig a 26,9%-a nézett (1 millió 312 ezer néző), az Éjjel-nappal Budapest ugyanezen a napon 15,5%, illetve a teljes lakosság körében 14,7%-os nézettséget ért el. Egy hét után azonban még nem érdemes temetni az amatőrszereplős, bulizós fiatalokról szóló szériát, az RTL Klubnál egyébként is hosszabb időre terveznek a műsorral. Jól mutatja ezt az is, hogy a csatornánál ma megcserélték a Fókuszt az Éjjel-nappal Budapesttel, így a sorozat feburár 19-től már a nézőcsalogatóbb, este nyolc órával kezdődő műsorsávban látható. 
 
A 18-49-es korosztályban az RTL Klubon vasárnap vetített Taxi 4. című mozi lett a hét legnézettebb műsora 696 ezer nézőt ültetve a képernyő elé (SHR 31,6%), a második helyen a Barátok közt végzett 597 ezer nézővel, a harmadik pedig a már emlegett A zöld íjász lett, mely ezúttal 584 ezer fiatalt érdekelt. Az első tíz helyezésből nyolcat az RTL Klub vitt el a közkedvelt sorozatok (Cobra 11, A mentalista) mellett a hetedik helyen ugyancsak egy filmmel, a Holnaputánnal (462 ezer néző), a TV2 pedig a Családi titkoknak és a Tényeknek köszönhetően megcsípett egy hatodik, illetve egy tizedik helyezést. Az m1 és A Dal még épphogycsak befért a top25-be 13,2%-os nézettséggel. 
 
A teljes lakosságnál a Barátok közt hétfői része végzett az élen másfél milliós nézettséggel (SHR 28,8%), megelőzve a keddi RTL Híradót (1 millió 463 ezer néző), illetve a Taxi 4. című filmet, mely 1 millió 377 ezer nézőt hozott az RTL Klubnak. A dobogóról lecsúszó Cobra 11 után az előkelő ötödik (Családi titkok) és hatodik helyezés (Tények) a TV2-nek jutott, majd A zöld íjász, A gyanú árnyékában és a Fókusz után újjabb két helyet elfoglaló TV2-es blokk következik a sorban: az egyaránt 20 és fél százalék körül teljesítő Napló a tizedik, míg a Jóban Rosszban a tizenegyedik legnézettebb műsor lett a héten. A Dal ebben a korosztályban jobban teljesített, mint a fiataloknál, majd’ 20%-os nézettséggel, az egymilliós határt ugyan nem elérve, a tizenhatodik helyen zárta a hetet. Az első huszonötbe további két köztévés műsor is bekerült: tizenkilencedik helyen a szombat esti Híradó, a huszadikon pedig az utána kezdődő Telesport
 
A főműsoridős csatornaátlag a következőképpen alakult a fiataloknál: 1. RTL Kub (SHR 23,2%), 2. TV2 (SHR 174%), 3. m1 (SHR 5%), 4. Film+ (SHR 4,9%), 5. Cool TV (SHR 4,7%), 6. Viasat3 (SHR 4,1%). 
 
(Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés/RTL Klub)  
b.e.
2013.02.19
|
Új hozzászólás
Név: E-mail:
Hozzászólás:
Ismételd meg:


2014. november 27., csütörtök

Virgil
H
24
K
25
Sze
26
21:25
Java Heat - Tüzes pokol
amerikai akciófilm, 2013
21:30
Vak szerencse
amerikai thriller, 2013
21:35
Transformers 3.
amerikai akciófilm, 2011
21:40
Másnaposok 3.
amerikai vígjáték, 2013
21:40
Hollywoodland
amerikai krimi, 2006
A népszerű zenekar megtartja jó szokását, és idén is részt lehet venni a fergeteges évzáró buliban, amit a tagok most a 15 éves fennállás apropóján tartanak.
Három elkeseredett, különböző korú nőt (Ónodi Eszter, Csákányi Eszter és Törőcsik Franciska) egy esős éjszakán egymás mellé sodor az élet, akiket aztán egy kiöregedett dizőz felkarol.
Nincsenek elvárások, hogy mi a jó és mi a rossz
László Péter
(Dining Guide)
Vannak objektív módszerek a kávé aromáinak és egyéb tulajdonságainak a meghatározására, de az hogy mi a jó, teljesen szubjektív. Interjú.
Nem az ásvány
Franz Weninger
(Vinoport)
A borok ízében való eltérés nem közvetlenül a talajnak köszönhető, hanem a humusztartalomnak és az élővilágának. Interjú.
4
Tagok: túl az 1 millión
Copyright © 2014
Ingyenes Műsorújság Kft. az Est Media Group tagja.